My Favourite Make Up Palette



Здравейте, момичета!

Включих се в програмата на Parfimo. bg за блогъри и от сайта бяха така любезни да ми предоставят възможността да си избера един продукт, който да ми изпратят напълно безплатно, за да го тествам и да изкажа личното си мнение за него.

В сайта може да откриете разнообразни продукти и марки като дамски парфюми, бяла и декоративна козметика. Мен лично ме впечатли, че има козметика като Clinique, Lancome, Biotherm, Chanel, Estee Lauder, а има и медицинска като Bioderma, Eucerine и La Roche-Posay и много други масови марки. Общо взето има козметика за всеки вкус и джоб. Цените според мен са много добри и достъпни. Обслужването в сайта също е отлично.



Аз избрах декоративна палитра-Makeup Trading Schmink Set Flower с 80 цвята, от които 64 цвята сенки за очи, 4- ружа, 4- пудра и 8 нюанса червило за устни. Освен това палитрата си има голямо и хубаво огледало (от вътрешната страна на капака), тампонче за пудрата, малки четчици за сенките, ружа и червилата.



Честно да си призная отдавна мечтая за такова нещо, но все не си купувах и аз не знам защо. Не е заради цена, просто все не стигах до това, в иначе дългия ми списък от желани продукти. 
Между другото цената на тази палитра е много добра. В сайта може да я закупите на цена от 27 лева, което за такъв тип палитра си е направо оферта. 
И след като говоря за цената, трябва да спомена и за качеството, защото ще си помислите, че щом е на такава евтина цена значи е с ниско качество. Не бих казала!


Цветовете са доста наситени, лесно се нанасят и преливат. За сенките мога да кажа, че с база издържат цял ден, без- около 3-4 часа. Ружовете също са много пигментирани, но нанесени внимателно могат да стоят много естествено, защото са хубави нюанси. За червилата лично аз използвам моя четка, която имам, защото с тази малката, която е в кутията е просто невъзможно да се нанесе както трябва. За тяхната трайност няма какво да говоря както на повечето червила, изчезва си след около 1-2 часа. Пудрите са две по-светли и две бронзиращи, стават идеално за контуриране на лицето, но отново трябва да сте много внимателни, защото са много наситени и покривни.
Като цяло съм си доволна от нещата и не съжалявам, че си избрах тази кутия. Радвам се, че я притежавам и смятам, че ако не сте много капризни и не държите на професионални гримове, тази палитра ще е много добра за вас. 

Марката ѝ е немска, макар че на кутията пише, че е произведена в Китай. 
Може да разгледате и други такива декоративни комплекти и кутии в сайта на ParfImo.bg
 
Надявам се да съм била полезна, макар и малко, и да съм ви помогнала в откриването на нещо ново и интересно в света на козметиката!
Хубав ден!


хохо, Настя!

Comments