DM Haul- Balea and Alverde


Здравейте, момичета!

В днешната публикация ще поговоря за няколко продукта на марките Balea и Alverde, които в последно време използвам и съм останала доволна. 
Както знаете това са марки на DM , немски са и по мое мнение, лично аз намирам продукти, които напълно ме устройват като цена и качество. 


Първите три продукта, които ще споделя с вас са:

Balea Seidenglanz shampoo Frangipani & Perle- шампоан за блясък с екзотичното цвете франджипани и перли. Честно да си призная, когато купих този шампоан нямах кой знае какви очаквания, просто имах нужда от шампоан и реших да пробвам нещо от тази серия на Балеа. 
Оказа се обаче, че за цената си от 1, 89 лв за 300 мл е много добър. 
Почиства много нежно косата, прави хубава пяна. Чувствам я мека и чиста след употребата му. Ухае приятно, не много силно, на цветя. 
В последно време не мога да се установя на един цвят за косата си и в следствие на честото третиране с бои, тя стана по-суха и безжизнена. 
Имах нужда от малко блясък и живец в косата си. Учудващо за мен този шампоан ми ги даде. Справи се почти колкото професионален шампоан...
Препоръчвам го, дори и на вас да не ви допадне, цената не е висока и си заслужава да се пробва!

Следващият продукт е душ-гел на Балеа с аромат на маракуя и фрезия. За мен ухае божествено. Цената му е 2,49 лв за 300 мл. Води се от лимитирана серия, което е малко жалко, защото ми хареса, а след време ще изчезне от рафтовете на ДМ.
Пени се добре, измива хубаво кожата на тялото ми и не оставя лепкаво усещане, което е много важно. Освен това не пресушава кожата. Чудесен продукт! 

Маската за коса на Alverde с алое вера и хибискус  отдавна заглеждам на рафта в магазина и се каня да купя, но в последствие видях, че има малка разфасовка точно до касите в ДМ, и грабнах нея. Исках първо да тествам и след това, ако ми хареса да взема голямата. Писнало ми е да купувам продукти, от които оставам разочарована и после събират прах вкъщи. 
Маската е за суха и увредена коса (точно като моята), без силикон, с растителен кератин. Ухае приятно и леко, на нещо флорално.
Консистенцията ѝ е със средна гъстота, много лека и се разпределя лесно по косата. Не утежнява, не омазнява, косата става мека и лесна за разресване след употребата ѝ.
Подхранва добре сухите ми краища и това, което ми хареса е, че косата е много гладка и лъскава след като я изсуша. 
Определено ще взема и голямата опаковка.


Следващите продукти са ми много любими, използвам и купувам много често. Те са за грижа за кожата на лицето ми.

Тоникът за лице на Balea с екстракт от бадемов цвят, който е за суха и чувствителна кожа и не съдържа алкохол. Този тоник всъщност използвам единствено и само след употреба на другите два продукта, които ще спомена, защото по принцип моята кожа е смесена и се омазнява в Т-зоната. Просто след употребата на ензимния пилинг на Балеа или пилинга с кайсия и невен на Алверде, ми трябва продукт, който да я успокои, защото е леко раздразнена. Този продукт си върши страхотно задачата! Цената му беше около 3 и нещо за 200 мл. 
Не е мазен, не е лепкав, не се усеща върху кожата. Има приятен лек и свеж аромат. 

И продуктът, който купувам за втори път  и ми е много любим е ензимният пилинг на Balea с ензим от папая и алое вера. За мен това наистина е един много много добър продукт. Ползвам го един или два пъти в седмицата, защото както споменах моята кожа е смесена, освен това тук таме имам разширени пори и просто чувствам, че трябва по-честичко да почиствам в дълбочина лицето си, защото в противен случай започват да ми излизат пъпки и черни точки. 
Този продукт има приятен плодов аромат, консистенцията му е като на лек крем. Разнася се лесно, това трябва да се случва върху много добре почистена кожа на лицето. Нанася се като маска и се оставя около 5-10 мин върху кожата, измива се с топла вода. След това кожата може да е леко зачервена, но е за много кратко, това предполагам е знак, че продуктът действа и то в дълбочина. 
Харесва ми как след него кожата на лицето ми е мека и гладка, като нова е! Препоръчвам го с две ръце! 


Другият продукт, който използвам веднъж в седмицата за по-дълбоко почистване на лицето е пилингът на Alverde с кайсия и невен. Води се веган. Не съдържа синтетични аромати, оцветители, консерванти и вещества на базата на минерални масла. Чудесно! 
Консистенцията му е кремообразна с много ситни грапави частички, които почистват в дълбочина. Нанасям го отново на добре почистено лице, с леки масажиращи движения и след това изплаквам пак с топла вода. Чувството отново е за добре почистено лице и мека като кадифе кожа. Единственото, което не ми допада в този продукт е ароматът на невен, който лично аз усещам по-силно, но за сметка на ефекта от него, мога да се прежаля. 

Благодарение на тези два пилинга, порите ми не се запушват и съответно нямам толкова проблеми с пъпки. 


Е, това са моите фаворите, които в момента използвам от тези марки и препоръчвам!
Дано сте намерили нещо полезно за вас в публикацията ми! 
Ще се радвам да споделите в коментар ваши любими продукти на Balea и Alverde!


хохо, Настя!

Comments