Maybelline Lash Sensational Mascara



Maybelline Lash Sensational е спиралата, за която чух и прочетох толкова суперлативи, че нямаше как да не си купя. Освен това този месец и спиралите на Maybelline са на промоционална цена от 9,99 лв.

Заради промоцията явно, обаче намирането ѝ се оказа голямо предизвикателство. На стелажите на марката почти във всички магазини липсваше точно тази спирала. С упоритост успях да се сдобия с нея...Йее!


И така...Maybelline Lash Sensational обхваща всички косъмчета и ги уплътнява като достига и най-късите. Иновативната течна формула е обогатена с восък и черни пигменти, които придават на погледа драматичност и наситено черен цвят. Специалната ѝ извита четка е с 6 реда силиконови влакна с различна дължина. 


Какво е моето мнение за спиралата Maybelline Lash Sensational?


  • Четката- силиконова, което лично мен ме печели. Винаги ми е било по-лесно да боравя с такъв тип четки. Сравнително малка, което за мен предполага по-малко цапане... И извита, което прави нанасянето на спиралата още по-лесно.
  • Тушът- наситено черен- за моите светли мигли това е от голямо значение. Не е много течен, с умерена консистенция. 
  • Ефектът- на моите мигли тази спирала придава много обем. С 3-4 нанасяние и постигам любимия ми "драма ефект". С едно 1-2 нанасяние нещата изглеждат по-ежедневно. Оказа се също, че само Maybelline Lash Sensational може да задържи извиването на миглите ми през целия ден. Единствено с нея с едно минаване на четката миглите ми са идеално подредени, без слепване и наслагване на излишен туш, няма го гадния ефект на "паяшки крачета".
  • Почистването- лесно, лично аз нямам проблем с отстраняването на тази спирала. Някои момичета се оплакват с трудното ѝ сваляне, но не и аз. Достатъчно е да изплакна очите си с по-топла вода, минавам с мицеларен разтвор и готово.




Да си призная доста се бях изнервила в издирването на тази спирала, но може би това, че е толкова неоткриваема засили още повече интереса ми към нея и ме накара да я открия на всяка цена. Сега когато я имам мога да кажа с ръка на сърцето, че тя е моят фаворит и няма да спра да я ползвам и купувам! 




Прилагам снимки, на които ще видите как изглежда на моите мигли с 2 нанасяния.





За мен това е най-добрата спирала, която съм ползвала от дълго време насам. Искам да вметна, че аз съм маниак на тема спирали, това е гримът, без който не оставам. Имам около 10. Но тази спирала ме кара да хвърля в кошчето всички други...

Какво е вашето мнение за нея? 
Ще се радвам да споделите, ако я ползвате или сте я ползвали!


хохо, Настя

Comments

Спиралата е изключително добра. Придава страхотен обем на миглите.