Zoella Beauty Tutti Fruity Kissy Missy Lip Balm


В последната си поръчка от feelunique.com се сдобих с този балсам за устни, от марката на известната блогърка Zoella, която съвсем логично е кръстена на нея и се казва- Zoella Beauty.
В сайта имаше промоция, ако купиш 3 продукта от нейната марка, получаваш единия подарък. Нямаше как да не се възползвам, защото отдавна ми бяха интересни.
И това балсамче ми излезе подарък...


Опаковката е малка, сладка, кръгла кутийка на винт, в разфасовка от 5 гр.  Количество, което мисля за балсам за устни е напълно достатъчно. 
Името на продукта е Kissy Missy lip balm- звучи сладко и примамливо.
Цветът на балсама- в кутийката е по-розовеещ, на устните стои повече люляков (по-лилавеещ). Ароматът е плодов, с фин цветен воал, леко сладникав. Балсамът е обогатен с акай бери и боровинки.
Консистенцията е леко мазна, нанесен върху устните ги омекотява и хидратира доста добре. Ароматът се усеща, а цветът е доста плътен като за балсам за устни. 
Харесва ми това, че придава цвят също като червило, но всъщност е балсам за устни.


Единственото нещо, което не ми допада е, че трябва да се бърка с пръсти в кутийката. Затова реших да ползвам четка за червило, за да е по-хигиенично. 
Но като цяло бързо стана любим мой продукт за устните и го ползвам ежедневно, дори го нося в дамската си чанта.
Харесва ми, не съжалявам, че го поръчах!

Може да го откриете в сайта feelunique.com.


А какви са другите два продукта, които поръчах, съвсем скоро ще има публикация и за тях. :)


хохо, Настя

Comments