Avène Hydrance Optimale légère creme with SPF30


НОВО! Лек и богат хидратант за перфектен тен със SPF30 от Avène.

Какво обещава производителят?
Интензивно ревитализирана и дълготрайно хидратирана, кожата възвръща своя комфорт и еластичност.
Естествено озарява и придава свежест на кожата, благодарение на комбинация от минерални пигменти и подчертаващи седефени частици.

Продуктът съчетава три успешни линии в едно:

  1.  Avène Hydrance OPTIMALE за интензивно и дълготрайно хидратиране 
  2.  Eau Thermale Avène слънцезащита
  3.  Avène Couvrance грим серия


Лек оцветяващ хидратант, който е подходящ за чувствителна нормална към смесена кожа.
Предлага се в един цвят, който се води универсален. За съжаление обаче се оказва доста тъмен, освен ако нямате тен. Ако имате бяла кожа, ще имате проблем с разлика между лицето и шията. 


Консистенцията изглежда плътна и доста кремообразна, но след добро размазване върху кожата попива за секунди и не се усеща върху лицето. Овлажнява наистина добре, не е мазен, но за съжаление, поне при мен, след около 2 часа лицето ми вече мазнее (аз съм със смесена кожа). Така, че моето лично мнение е, че не е подходящ за смесен тип кожа, както твърди производителят. Държа да отбележа също, че нанасям съвсем малко количество от крема, не прекалявам и отново имам този проблем с лъщенето след няколко часа. Според мен би бил по-подходящ за по-суха кожа.
А може би се получава така, заради озаряващия ефект и седефените частици. 
Жалко, при мен не изглежда озарено, а мазно и това не ми харесва. Предпочитам матиращи продукти.



Цена и количество:

Цена: около 40 лв.
Количество: 40 мл.


Като обобщение мога да кажа, че наистина този крем е лек, хидратира и овлажнява добре, има идеалната слънцезащита, нежен и лек аромат (типичен за продуктите на марката).
Може да се използва като ББ крем, защото има същата функция, но цветът трябва да ви пасне, защото не се слива с тена на кожата. За мен проблемът не е в нюанса, защото имам тен (ходя на солариум), за мен явно проблемът идва от озаряващия ефект, който не е подходящ за моята смесена кожа.
Това е личното ми мнение, базирано на повече от месец ползване на продукта. Като цяло го харесвам, просто когато го нося трябва да имам матиращи листчета в чантата си, :)

**Продуктът е в аптеките от август, 2015.


* Продуктът ми е предоставен за проба от PR.

Comments