My Favourites Cosmetics


Здравейте момичета,

В тази публикация реших да споделя с вас най-любимите си козметични продукти. Това са нещата, които използвам ежедневно и не мога без тях. Продукти с доказан при мен ефект.


Yves Rocher Jardins du Monde крем душ-гел

Това е третата опаковка, която ползвам от тази серия душ-гелове на Ив Роше. Не ги заменям за никой друг, сменям само аромата. Този е с Магнолия, предните ми два бяха с Макадамия и Памук.
Наистина страхотни душ-гелове и най-важното, не се заблуждавайте от малката опаковка, много са икономични, защото правят супер много пяна. Нужно е съвсем малко количество върху гъбата от продукта.
Кожата ми се чувства наистина чиста и свежа след измиване с него. Ароматът е силен и божествен, запазва се доста дълго върху тялото.
Хидратация, хидратация и пак хидратация! Единственият душ-гел, който не пресушава кожата на тялото ми.

Yves Rocher Blackberries крем за ръце

Нещо божествено и ароматно! Направо ми идва да го изям! :))
Най-любимото ми кремче за ръце, с аромат на къпини.За съжаление е малка опаковка, защото го получих като подарък в комплект, от зимната колекция на марката.
Има много силен аромат, който се задържа мнооого дълго върху ръцете, дори след миене със сапун отново се усеща.
Овлажнява супер, попива за секунди, изобщо не омазнява. Консистенцията му е много лека и приятна, кожата на ръцете ми става мека като кадифе след като се намажа с него.
Иска ми се да не свършва никога!!! 


Lóreal Volume Millions Lashes So Couture 

Любимата ми спирала за мигли, дори с мирис, нещо като какао.
Разделя перфектно миглите, без да се размазва и напластява, дори бих казала, че е леко и водоустойчива. Стои много естествено, което я прави подходяща за ежедневен грим. Четката ѝ е от любимите ми- гумена. За мен тази спирала е номер едно!

Catrice PRIME and FINE Mattifying Powder waterproof

Единствената компактна матираща пудра, която запазва кожата на лицето ми за достатъчно дълго време матирана, без лъщене. Не стои брашняно, с много лека и фина текстура. Освен това е и водоустойчива. В кутийката има и огледалце.

The Balm cosmetics Mary- Lou Manizer highlighter 

Най-пигментираният и добър хайлайтър, който съм имала. Много известен продукт сред блогърите. Най-после и аз се реших и го поръчах от feelunique. От момента, в който го поръчах не спрях да го ползвам в ежедневния си грим. Озарява много хубаво кожата, необходимо е много малко количество, достатъчно е съвсем леко да докоснете четката в продукта и да нанесете на местата, които искате да засияят. Може да се ползва и като сенки. Също има огледалце в кутийката.


Ziaja Natural Olive Eye Cream

Любимото ми околоочно кремче. Лека, немазна текстура, хидратира много добре, не лепне и не люти. (аз съм с доста чувствителни очи)

EOS Lip Balm

Още един известен продукт сред блогърките, който много бързо стана и мой любимец. 
Получих го в една от кутиите на Пинкс. Моят е с аромат на ягода.
Страхотен продукт, пристрастена съм към него. Има и сладък вкус освен всичко друго.
Омекотява и се грижи чудесно за устните. Ароматът му е доста силен.
Нося го постоянно и навсякъде с мен. 


LIERAC Magnificence гел-крем

Получих го в една от кутиите на Пинкс. Още щом отворих кутийката и се влюбих в това кремче. Има страхотен аромат, бледорозово на цвят, с изключително лека консистенция.
Оказа се много подходящо за моята проблемна кожа, защото не я омазнява, попива много бързо, хидратира я перфектно и я прави мека като кадифе. Освен това леко свива разширените пори и изглажда кожата.
За съжаление е вече към края си, а ми се иска никога да не свършва. 
Доста скъп за мен продукт, който не бих могла да си позволя на този етап.
Но мисля, че си заслужава всеки лев! :)

***

Това бяха моите най-любими продукти.
 Ще се радвам да споделите и някой ваш, в коментар под публикацията. 
Надявам се моят пост да ви е бил поне малко интересен и полезен.

Желая ви усмихнат и слънчев ден!


хохо, Настя

Comments

Maria Ivanova said…
Спиралата на Лореал и на мен ми е голям любимец..Сега като каза за аромата се замислих,че наистина има лек и приятен аромат :D Страхотни любимци!