"SOS"...Care




Здравейте, момичета!

В днешната си публикация реших да споделя с вас моите любими продукти или моята "SOS" грижа за устните, ръцете, ноктите, тялото и косата.
Това са моите бюти помощници, които ме спасяват от определени проблеми.


Започвам с най-любимия си балсам за устни- Nivea SOS Lip Care. Именно той спасява моите устни в студеното време от напукване и нацепване. Има приятен леко охлаждащ ефект, овлажнява много добре и изобщо не е лепкав. За мен консистенцията му е като на по-течен вазелин. :) Единствено не ми допада ароматът му, защото ми е малко лекарствен. 
Нося го винаги с мен, през цялата зима.


Продължавам с други два продукта и те са: кремът за ръце на Biofresh Yoghurt of Bulgariа  и заздравителят за нокти на Eveline 8 in 1.

Кремчето е с много приятна лека консистенция- не е лепкава и мазна. Попива почти веднага, като оставя кожата на ръцете мека и хидратирана. Има много хубав и ненатрапчив аромат, който се задържа достатъчно дълго. Цената му също е доста изгодна, аз го купих за около 1, 90 лв от парфюмерия Ивис

Заздравителят за нокти на Евелин е продуктът, който спаси ноктите ми от цепене, белене и им придаде някак си много хубав блясък. Ползва се в продължение на 4-ри дни, като всеки ден се нанася по един слой, след това се трие и така може да повторите процедурата, докато не усетите ефекта от него. :) Цената му е много добра около 4 лв (аз го купих за толкова).


Последните два продукта, които ще ви покажа са за косата и тялото. Единият е шампоанът на Mane 'n Tail Deep Moisturizing, а вторият е Nivea Nourishing Body Milk.

Шампоанът е известен предполагам на повечето от вас, той е за по-бърз растеж на косата. Не се намира в България и трябва да се поръчва по интернет. 
Именно този шампоан помогна косата ми да израсте с почти 2 см за около месец. Наистина е много добър! Ухае приятно леко, прави доста пяна и измива добре. Косата ми след употребата му е наистина много лъскава, мека, хидратирана и заздравена. 
За мен този шампоан е номер 1. Ще го ползвам отново и отново... :))
Препоръчвам го с две ръце!

Последният продукт е подхранващото мляко за тяло на Nivea. Да уточня, ходя на солариум и може да си представите, колко суха е кожата на тялото ми. Затова си намерих помощник за този проблем и мога вече да се похваля с гладка, подхранена и мека кожа. Минусите са му, че попива много бавно и е по-мазничко, но действието е чудесно и не бих го заменила.
Имам и други лосиони за тяло, но този ми е задължителен, особено след баня.


***
Е, това са моите незаменими продукти. Засега не съм им открила достойни заместители.

А вие ползвали ли сте някои от тях? Кои са вашите "SOS" козметични помощници?
Ще се радвам да споделите в коментар под публикацията!



хохо, Настя

Comments

Maria Ivanova said…
Кремът за ръце и на мен ми е любимец :)) Чудесна идея за публикация. Може да направя подобна :))
Kalina Eneva said…
Страшно готина идея и пост! А този шампоан на Mane 'n Tail Deep Moisturizing определено е нещо, което трябва да опитам :))
sonriealmundo said…
Много готина публикация! Присъединявам се към положителните мнения за заздравителя! И моите нокти той ги спаси. А този балсам на Nivea никъде не съм го виждала, искам и аз. Все още не съм намерила нещо, което да се справи със напуканите ми устни.. :(
Nastia said…
Благодаря, момичета! Радвам се, че ви харесва! :)

Балсамът за устни го купих от ДМ. :)
subham rai said…
Looks like amazing products & would you like to follow each other on GFC, Google+
& Bloglovin? Lemme know & lets keep in touch! :*)



X
http://subhamrai.blogspot.in/
Anonymous said…
Може ли да кажеш от кой сайт си поръчваш шампоана на Mane 'n Tail Deep Moisturizing? Благодаря :)
Nastia said…
Моят го поръчах от ebay. Но ги има и в iherb. :)