Haircare with Lóreal Absolut Repair Lipidium



Напоследък все ме питат как се грижа за косата си, че изглежда толкова добре. Ами...отговорът е един...професионална козметика. Благодарение на нея мога да се похваля със здрава и лъскава коса, предвид всичкия тормоз, на който я подлагам- боядисване, кичури, омбре, термична обработка и т.н. Както знаете и от предни мои публикации, обичам да експериментирам с нея. :)



Обновената серия на Lóreal Absolut Repair с добавен Lipidium се грижи да възстанови, подсили и възвърне блясъка, дори на най-сухата и изтощена коса.


Lipidium е комплекс от:
- млечна киселина, която помага да се реконструира кортекса на косъма
- фитокератин, който запълва клетъчното пространство
- серамиди,които изграждат структурата на косъма
- липиди, които формират защитна бариера


След месец ползване мога да споделя и моите впечатления от серията.



Първо измивам с шампоана, от който ми е нужно съвсем малко количество за коса дълга до раменете. Прави достатъчно пяна, измива добре, като след него чувствам косата си наистина чиста, мека и леко хлъзгава. Няма скърцащ ефект и не пресушава. Ухае приятно, но не натрапчиво.



Продължавам с маската, след като подсуша леко косата с кърпа, нанасям количество малко по-голямо от лешник по дължините, като внимавам да не нанасям в корените.
Консистенцията е доста гъста и се разпределя много лесно върху косата. Ароматът ѝ е същият като на шампоана (цялата серия мирише еднакво и много приятно).
Държа я около 10 мин. и изплаквам обилно с вода. Косата ми е изключително мека, плътна и лъскава след това. Чувствам я здрава и подхранена. Лесно се разресва и ухае добре.


Преди да продължа със сушенето нанасям много малко количество от двойния серум, от серията, по връхчетата ѝ. Той се грижи да заглади и подхрани косъма, като го предпази от термичната обработка.
За мен наистина този продукт е номер 1. Страхотно откритие!

***

В заключение мога да кажа само едно, доволна съм, защото именно тези продукти заздравиха, подхраниха и възвърнаха здравия вид на моята косата!



Държа да отбележа, че тази серия е само за много изтощени  и третирани коси
Не гарантирам подобен отличен резултат при други видове коса! 
Серията може да се окаже доста тежка!

Ако косата ви наистина се нуждае от по-специална грижа, изпробвайте серията на 
Lóreal Absolut Repair LipidiumМисля, че ще останете доволни също като мен. :)

Дано съм била поне малко полезна с тази си публикация!
До скоро! Очаквайте следващата ми публикация свързана с красотата и козметиката! :)



хохо, Настя

Comments

Maria Ivanova said…
L'orea l си е L'oreal. Много харесвам марката :)