Review: Oriflame The ONE illuskin foundation



Oriflame The ONE illuskin foundation

Озаряващ фон дьо тен

  • Лека текстура с комплекс HaloLight, който кара кожата да засияе и прикрива несъвършенствата
  • Формула без мазнини за матиращ ефект
  • SPF 20

Продуктът се предлага в шест различни нюанса, които да подхождат на всеки тип кожа.








Въвеждаща цена: 9,90 лв. (текущия каталог 5)
Редовна цена: 17,90 лв.

Моето мнение за продукта:




Опаковка:
Стъклено шишенце с помпа, удобна за ползване, с две изпомпвания излиза точното количество продукт, необходим за покриване на цялото лице. Затваря се плътно и няма опасност да се разтече в дамската чанта или несесер.

Текстура:
Лека и ефирна, не се усеща изобщо върху кожата. Нито много плътна, нито много течна. Хубавото е, че не е мазна, хидратира, леко матира и озарява. Слива се перфектно с тена на кожата.

Покривност:
За мен е слаба, защото не мога да се похваля с безупречна кожа на лицето, но успява леко да изравни тена на кожата ми. Ако се нанесе на по-плътен слой прикрива някое и друго малко несъвършенство...

Трайност:
Много добра и това, което най-много ми допадна при него е, че не се получава кофти оксидиране в края на деня, както при повечето фон дьо тени.


"Oriflame The ONE illuskin foundation"  е изключително подходящ за топлото време, заради това, че е лек, немазен и леко матиращ. 
Моята кожа е смесена- суха на бузите и мазна в Т-зоната, поради тази причина трудно си намирам подходящ фон дьо тен, но този ми пасна перфектно. Само ми се искаше да е една идея по-покривен. 

Това е вторият ми любим продукт от серията The ONE, след спиралата "Volume Blast Mascara". В тази публикация може да прочетете повече за нея, ако все още не сте.


* Продуктът  ми е предоставен за проба и ревю! Мнението си е лично мое! *



Comments

Michaella said…
Страхотнo review! Мини през блога ми, ако искаш да участваш в бюти giveaway-я ми :)
http://quitealooker.blogspot.com/