Week #1



Здравейте, момичета!

Купихте ли си новия "Cosmopolitan" ? Ако не сте, побързайте! В този брой са представени някои от новите продукти на Oriflame, от най-новата и уникална серия The ONE. С тях ще ви запознаят някои от най-добрите български бюти и модни блогърки, част от The One Collective.
А от понеделник, 31/03/2014 в новия каталог 5 на Oriflame ще може и да си закупите тези прекрасни продукти на много добри цени...


Следващото нещо, което ще ви покажа е дългоочакваната ми поръчка от Rings&Tings. Не знам защо, но този път я чаках месец, за разлика от предните, които пристигаха за по-малко от две седмици...Както и да е, скромна, но от сърце...все пак е при мен. :))


Какво нося върху ноктите си тази седмица? 

пръстен от  RINGS&TINGS

Nicole by O*P*I- A Phil's Paradise NI F11



Иии...нещата, които в последно време са често върху мен... :))

кецове и кожена гривна от New Yorker, слънчеви очила ( без бранд)

Е, надявам се моята скромна публикация да ви е допаднала? 
Сега отивам да си дочета новото "Космо"...  ;)

Желая ви слънчев и усмихнат ден!

хохо,
Настя

Comments

Milena Vitanova said…
Еха,много свеж пост!Перфектно ми подейства на настроението!:)
Nastia said…
Благодаря ти! :) Радвам се, че въздейства така... ;)
Теди К. said…
Харесва ми тази рубрика :)