Review: Wet'n'Wild Eyeshadow Palette // Comfort Zone



Моята любима палитра със сенки за очи от Wet'n'Wild. Цветовете са наситени и гладки. Всичките пасват идеално на моя цвят очи. Нося ги ежедневно и съм много доволна от тях. Те са продукт, който показва, че не е необходимо да струват скъпо, за да са качествени и добри.


Номерът на палитрата е E738- Comfort Zone. Съдържа 8 цвята, които са супер лесни за нанасяне. С добра пигментираност и трайност. С база за сенки издържат около 10 часа, без да избледнеят. Цветовете са перлени, топли и много приятни.


Опаковката не ми допада, защото капачето не е много здраво и най-вероятно по някое време може да се счупи. За разлика от сенките, опаковката  изглежда евтино и не ги обезопасява добре. Лесно може да се натрошат при невнимание. 


Друго, което не ми допадна е четчицата и апликаторът за нанасяне. Хубаво е, че ги има, но са твърде груби и за моите чувствителни очи не са много удачни. Затова ползвам други.

***

Все пак си остават любимите ми и най-често ползвани сенки. 
Ако успеете да ги откриете, препоръчвам да ги пробвате. Много са добри за цената си. В сайта на марката може да видите карта с местата, където се продават продукти на  Wet'n'Wild, също така може да се поръчва и онлайн.

Вие какво мислите за Wet'n'Wild?  Ползвате ли нещо от марката?
Ще се радвам да споделите в коментар! 


Желая ви приятен и успешен ден!

Поздрави, Настя

Comments

Теди К. said…
Следващия ми пост е планиран за това ревю :))
Страхотни са.
Vixi said…
Страхотни цветове, а и самите сенки изглеждат качествени и с наситени пигменти. Бях направила няколко опита да намеря тази палитра, но така и не успях. В магазините на Рефан не зареждат сериозно марката и се отказах да ги търся. Много ми харесаха последните два двата, меденото кафяво и сивкавия цвят, който е някак като "хамелеон".
S.M. said…
Ползвам ги и още как !
Имам две палитри-същата,която ти показваш, най-любимата ми и още една синя, която не ползвам толкова често :)