winter inspiration // i love winter



Хей, дойде декември, дойде зимата! Радвам се, защото това е най-красивото време от годината. 
Първата причина, поради която обичам зимата е Коледа. Самата атмосфера преди празника е неповторима, изпълва ме с много щастие и еуфория. Коледните песни, специалните украси, старателно украсената елха, ароматните свещи, печените сладки, подаръците под елхата, семейният уют...





И разбира се сняг! Какво е зимата без сняг? Обичам красотата на натрупалия и искрящ бял сняг, който е все още "недокоснат". Тихо сипещи се огромни бели снежинки...Толкова  е красиво и успокояващо!



Също така през зимата обичам да пия чай, пия много чай.
 Ароматен горещ чай...



Друга любима напитка ми е горещият шоколад.


Обожавам също аромата на канела, печени ябълки, сладки...




Топли, меки, удобни домашни пантофи...


А какво по-комфортно, уютно и релаксиращо от ароматна свещ...



Какво ще кажете за меките, топли, удобни пуловери и шалове?
Аз ги обичам, особено в комбинация...




Всичко това е само малка част от красотата и уюта на зимата. И въпреки студеното време аз намирам красотата на този сезон. А вие намирате ли я? Обичате ли зимата? 
Ако искате може да споделите в коментар, защо вие обичате зимата.


photos from weheartit.com

Comments

Не обичам зимата, само Коледа и Нова година :D
И твоят пост още повече допринесе за уютното ми настроение :))) :*
Nastia said…
Радвам се, че постът ми влияе по този начин. Точно това искам. :))