Review: Oriflame Fairy City Lights EDT



Продължавам на коледна вълна, като ви представям новия аромат на Oriflame Fairy City Lights. Той е част от цяла колекция, която се състои още от: молив за очи, гланц за устни, крем за душ, крем за ръце и рол-он.

Аз си поръчах само тоалетната вода. В каталога имаше ароматизирана страница, така успях да добия бегла представа за аромата и ми хареса доста. А и имах нужда от нов парфюм, искаше ми се нещо по-зимно и след като прочетох съдържанието на тоалетната вода, реших окончателно, че това е моят мирис. 


Описанието на Oriflame за него:

Свежи акорди зеленина и неустоими нотки диви ягоди увличат в своя танц мекотата на жасмин и червена ябълка, подготвящи сетивата за сладостта на финалните карамелени акорди, които носят духа на щастлива Коледа в града.


Моите впечатления:

Не съм се излъгала, точно коледен и топъл зимен аромат, може би заради ябълките и карамела. Лично аз усещам много повече карамела, но си има някаква по-свежа нотка, която го прави подходящ за през деня аромат. За съжаление като трайност не е кой знае какво, не се задържа повече от 1-2 часа. А толкова ми се искаше да е по-траен...Но все пак е тоалетна вода, а не парфюм. Въпреки това много го харесвам и ще си го пръскам с голям кеф! 

А вие поръчахте ли Fairy City Lights EDT? 
Ще се радвам да споделите и вашите впечатления от аромата! 


Желая ви усмихнат ден! 



Comments

Lena vgolove said…
Great review!


Have a good weekend!
vgolove1.blogspot.ru