Review: Maybelline Affinimat foundation



Здравейте, момичета!
Обещах мнение за този продукт и ето, публикацията вече е факт. Преди около 2 седмици го купих от DM. Беше на много изгодна цена, допадна ми и визията му, а и реших да пробвам нещо ново. Плюс това харесвам другия фон дьо тен на марката- Affinitone, а този се води матиращ, аз съм със смесена кожа, така че нямаше как да не го купя.


Фон дьо тенът е в черна тубичка от 30 мл. Предлага се в няколко цвята, по мое мнение цветовата гама е същата както при Affinitone


Консистенцията му е много течна и трябва да се внимава при отваряне на тубичката да не се омажете. Един слой е достатъчен за по-естествено излъчване. Ако искате по-плътно покритие винаги може да нанесете още един.


Покритието му е средно. 


Цвета, който аз си взех е 09 OPAL ROSE - един от светлите в гамата. Първоначално след нанасянето е доста светъл, но след няколко минути се слива перфектно с тена на лицето. Има леко жълт подтон, въпреки че се води "rose".  
Фон дьо тенът е матиращ, подходящ за хора със смесена и мазна кожа. И въпреки по-течната си консистенция, след като попие хубаво, дава лек матиращ ефект. Лично аз винаги фиксирам грима с прахообразна матираща пудра и нямам проблем, поне до следобедните часове, така е и с Affinimat.
Не очаквайте чудеса от него, но си заслужава да се пробва. На мен ми харесва и бих го купила отново.
В момента всички фон дьо тени на Maybelline са на промоционална цена, така че сега е моментът да го тествате.
Цена- 8.99 лв.

Надявам се да съм била полезна с тази публикация! :)
Ще се радвам да споделите в коментар, ако сте го пробвали вече! 
Какво мислите за него?

Желая ви приятен и ползотворен ден!




Comments

Milena Vitanova said…
Благодаря за това ревю на фон дьо тена!Имаш ли представа дали стои много сухо на кожата?ДАли изсушава кожата?!
Nastia said…
Не, не бих казала, че изсушава кожата, не стои и сухо. :)
Много ми се искаше да го пробвам, но всички цветове ми бяха прекалено светли :)
Ивана
dreamofjoe.blogspot.com