Haul: Second Hand Sweaters


Здравейте, момичета!

Отново ще споделя с вас няколко страхотни придобивки за зимния сезон, които открих в любимите ми магазини за втора употреба.
Няколко много меки и топли пуловера, изключително запазени, по мое мнение почти нови. Само единият има малки "топченца", но това не е проблем, защото ще ги махна с машинка.
Ето ги пуловерите:







Както и преди съм казвала/писала, в тези магазини наистина могат да се открият чудесни находки. Обичам да пазарувам в тях, да се ровя и да си подбирам подходящи дрешки и аксесоари.
А вие пазарувате ли от магазини за втора употреба? Или сте предубедени?
Ще се радвам да споделите мнението си! 

Желая ви приятен и ползотворен ден!


Comments

Аз пак да си кажа - обожавам да се ровя и да си откривам съкровища :D Миналата седмица и аз си купих един много мекичък пуловер от 2-рата ръка :))
Другото нещо, за което обикновено дебна са чантите. :D Никога не съм мислела, но благодарение на 2-рата ръка имам доста симпатични чанти (хаха, които имам склонност да трупам, защото обикновено имам 1-2 любими)

Като цяло съм на мнение, че в магазините надценката е огромна, а с повече търсене и внимаване в магазин 2-ра ръка могат да се открият невероятни неща :))
Много хубав пост - и като главното послание в него (стига робували на марки!), и като самите пуловери (много хубави, наистина).
Приемам тази публикация като challenge/отговор/продължение на твоето споделя на дрехите 2ра употреба, като обещавам и аз в рамките на следващите 2 седмици пост на тази тематика! :)
Nastia said…
Момичета, благодаря ви за коментарите! Много се радвам, че ви допадна този тип публикация. :)

Поли, ще чакам с нетърпение и ще ми е много интересно да прочета твоя пост на тази тема. :)
Vixi said…
Страхотен пост си направила! Чудесни са и трите пуловера, първият обаче е ммм <3. В секънд хенда има уникални неща, а и даваш шанс на дрехите да живеят втори живот, да не говорим за усещането като си купиш нещо супер готино за 3-4лв.
Kalina Eneva said…
Много хубави находки!
Аз винаги съм харесвала идеята да се сдобия с нещо хубаво за малко пари и с голямо желание съм влизала в магазините за втора употреба. За съжаление рядко намирам нещо, което да харесвам и да е мой размер и малко завиждам на хората, които успяват да си намират хубави неща от тези магазини. :))

http://kalisinspirationboard.blogspot.com/
Simona S. said…
Страхотни пуловери си си намерила.И аз съм фен на магазините втора употреба- могат да се намерят някои наистина добри неща:)
Pink Flower said…
Много обичам и аз магазните за 2ра употреба! Намират се наистина страхотни неща. Ровенето обаче понякога малко ме изнервя и гледам да го правя когато имам достатъчно време.
А твоите пуловери наистина са страхотни <3
Nastia said…
Много благодаря на всички за коментарите! :)
Заради теб започнах да влизам в такива магазини. За сега съм си купила едни дънки и потник. Уникални са :)
Nastia said…
Хехех...значи си ги посетила... :)
И аз започнах издирването на пуловери по вторите (: Винаги ми е интересно да пазарувам там, някак си има тръпка. Единствено се ядосвам, когато видя някоя много хубава дреха с дупка или друг непоправим дефект.
И трите пуловера са УАУ! Страхотни! <3
Аз също си обичам втората употреба и хич дори нямам предразсъдъци да влизам там! Все пак не всеки ден можеш да се сдобиеш с яке от естествена кожа за 8Е :D