DM Haul // S.HE Stylezone Cosmetics


В днешната публикация ще ви покажа два продукта на козметичната марка S.HE Stylezone, които могат да бъдат намерени в дрогерии DM.
Преди известно време марката обнови опаковките на продуктите си и честно казано сега с тази кубична форма ми харесват много повече.



S.HE Stylezone Nail Polish Quick Dry


Лакът за нокти е с номер 329- много хубав червен цвят, с лек седефен ефект. В зависимост от светлината на моменти е по-керемиден или пък розово-червен.


Покрива идеално на един слой, заради по-гъстата си консистенцияТрайността и преди, когато бяха в старите опаковки, и сега не ми допада особено, защото на втория ден се появяват обелени връхчета. Друго, което не харесвам в лака е по-тънката и дълга четка, но се свиква някак. Харесва ми обаче, че е бързосъхнещ и не се налага да се изчаква дълго, за да изсъхне.

S.HE Stylezone Volume-Up Lipgloss


Върху устните S.HE Stylezone Volume-Up Lipgloss стои сочно и плътно. Цветът е телесен, бежово розовеещ. Много ми харесва за ежедневен грим или когато акцентирам върху грима на очите и предпочитам устните да останат по-неутрални. Не е лепкав, но е с по-гъста консистенция като течно червило и е с хубава пигментираностАроматът е  приятен-ментов. Нанася се лесно с апликатор-четка.


Устните ми с този гланц наистина изглеждат по-обемни и сочни. Освен това има приятен пощипващ и охлаждащ ефект. Хидратира и омекотява хубаво.



Какво  ще кажете, харесват ли ви нещата? Ползвате ли продукти на марката?
Ще се радвам да споделите мнението си в коментар!

Желая ви приятна и спокойна вечер!




*Продуктите са ми изпратени като подарък от PR, за да ги тествам и да изкажа личното си мнение!*

Comments

Vixi said…
Аз бях дълго време скептична към тази марка, но си смених мнението. Имам гланц в друг цвят, но ми е много любим, този също изглежда много естествено, апликатора много ми харесва :)Лакове не съм пробвала, но този изглежда супер, бих го носила определено.