Review: I love ♥...Raspberry & Blackberry Lip gloss




Здравейте, момичета!

В днешната публикация ще пиша за гланца за устни, с аромат на малини и къпини, 
на I love...Cosmetics. Марка, която по принцип е известна със своите продукти за тяло- лосиони, крем-бутери, душ-гелове, ексфолианти и др. Посетете Facebook страницата на марката за повече информация.



I love ♥...Raspberry & Blackberry Lip gloss



Ще започна с опаковката- прозрачна тубичка, от която се вижда цветът на гланца. За мое огромно щастие е точно така, както исках и очаквах. Цветът, който се вижда- наситен и ярък, не е такъв върху устните. В тубичката е наситено ярко розов, дори цикламен, с блестящи частици, а върху устните е прозрачен, с много лек розов нюанс.
Консистенцията му е много приятна, лека и по-течна, не и лепкава, както при повечето гланцове за устни. 


Има скосен апликатор, което прави нанасянето по-лесно. Но все пак трябва да се внимава, поне докато опаковката е пълна, да не стискате прекалено силно, защото ще излезе повече количество, заради по-течната му консистенция и рискувате да се омажете.


Ароматът е божествен- вкусен и плодов, точно на малини и къпини. Усеща се още с отварянето. 
Трайността, ако не ядете и пиете, докато сте с него, е добра, около няколко часа.

Със следващите снимки ще може да видите как изглежда върху кожата на ръката ми и върху устните:

на слънце

на дневна светлина, в стаята

Както и сами може да се уверите от снимките, цветът наистина е много, много лек, направо прозрачен и незабележим.
Харесва ми, как омекотява устните ми и им придава един приятен "сиропиран" ефект. 
Много подходящ за моя ежедневен и нюд грим. 

А вие ползвали ли сте гланцове на марката? Какво е мнението ви за тях?
Кой аромат ви е любим от продуктите на I love...Cosmetics?
Ще се радвам да споделите в коментар под публикацията! :)

Желая ви един усмихнат и слънчев есенен ден! 



*Продуктът ми е изпратен като подарък от PR, за да го тествам и да изкажа личното си мнение!*


Comments

Rumyana Petrova said…
Много искам да пробвам гланцовете им,но в моя град ги няма.Ползвала съм само масло за тяло с ягода и го о-бо-жа-вам!
Аз по принцип си падам по-доста по наситените продукти за устни, но този гланц ми изглежда много вкусен и другия път ще погледна какви цветове се предлагат хахаха