Avon Mini Haul



Миналата седмица си взех поръчката от Avon. Скромна, но от сърце. :))
При толкова много реклама по телевизията и в интернет, нямаше как да не се повлияя и да не си поръчам от обновените продукти на марката. По принцип не се ръководя от рекламите, а купувам това, което ми хареса на мен самата. Но и сега не изневерих на принципите си, защото това бяха любимите ми червила преди- Avon Ultra Color Rich.
Виж, сенките "TRUE COLOUR" не ги харесвах особено, но реших да пробвам обновената им версия. А в каталога, от който си ги поръчах имаше промоция- два продукта за 11,90 лв.
Оферта- повече от добра!


Ще започна първо от сенките:


Взех си дуо палитра в цвят "HEALTHY GLOW" . Цветовете са много приятни, подходящи за ежедневието. Точно каквито харесвам и нося. Единият е перлено бял, с лек златист отблясък, а другият кафяв перлен.
Опаковката- удобна, отваря се лесно, чрез леко натискане в долната част на кутийката. Но се затваря плътно и хубаво, без никаква опасност да се разтвори, когато не трябва, което я прави подходяща и за носене в дамска чанта. Страхотно е също така, че има огледалце и апликатор за нанасяне на сенките. 
Текстурата е гладка и лесна за нанасяне, без да се разпрашава. За разлика от преди, беше твърда и сенките се прилагаха изключително трудно. Поздравления, Avon, за обновената, по-добра версия! :)
Може да се използва и основа за сенки, за по-добра трайност.



Нанасям светлия цвят във вътрешната част на окото, а тъмния в средата и в края. Това е перфектният грим за през деня! 

***

Другият продукт е червилото Avon Ultra Color Rich в цвят "Sparkling Nude".


В нова опаковка. С нова формула. Това са любимите ми червила от Avon и преди, и сега. 


Харесвам ги, защото са много хидратиращи, не се насъбират в гънките на устните, имат богата гама от цветове и са много трайни.
Това, което виждам и усещам аз като промяна е, черната и стилна опаковка, и силно хидратиращата консистенция, която прави устните много меки и гладки.



Избрах този цвят, защото е почти незабележим и е много подходящ за ежедневието и за нюд грим, който обичам да си правя!
Цветът е телесен, но има леки сребристи частици, които придават много хубав блясък върху устните.



Доволна съм от поръчаните продукти! 
Не съжалявам, че рискувах и със сенките. Този път не ме разочароваха. 

А вие поръчахте ли си от новите продукти на Avon? Какво мислите за марката? 
Поръчвате ли си неща?
Ще се радвам да споделите в коментар под публикацията! :)

Желая ви успешна нова седмица! 


Comments

Mного нежен грим <3
Аз отдавна не поръчвам от Ейвън, но много харесвам червилата им :)
Сенките преди им бяха отвратителни, сега само положителни ревюта чета. Явно има напредък... Жалко само, че тестват продуктите върху животни. Това не мога да прежаля :((((
vesi said…
Имам точно тези двойни сенки, само че в една малко по-различна опаковка/кръгли са самите сенки вътре/. Иначе аз също съм страшно доволна от тях за ежедневен грим, просто са чудесни! Имам и други палитри на Ейвън и мисля, че са с доста добро качество, дори сравнени с по-скъпи не отстъпват.
Но това, че тестват на животни не го знаех.. И на мен не ми допада. Дано сменят политиката си в тази насока скоро.
Nastia said…
Благодаря ви за коментарите, момичета! :)
Сега както са сенките много ми допадат. Дори се замислям да си взема и от по-големите палитри. :))

Охх, и на мен никак не ми харесва тая работа, с тестването върху животни!!! :( Дано направят нещо по въпроса, защото все пак са голяма компания и се очаква да вземат отношение!
I love avon, they have some amazing makeup :)
Настя,те твърдят,че са първата компания, спряла тестовете, още преди сума ти години, но от ПЕТА пуснаха в началото на 2012та година доклад, в който ги изобличават, че все още тестват :((((
Nastia said…
Е, това пък е още по-тъпо!!! :(
reni i. said…
Ползвам продукти на AVON, редовно си поръчвам по нещо. От някои продукти съм доволна от други не чак толкова, но това е както при всяка друга марка. Червилата от тази серия, от която си сдобила, са много добри. Харесва ми как наподобяват глос върху устните.

http://welovemakeuptoo.blogspot.com/