Review: Keune So Pure Natural Balance Haircare



Преди време получих торбичка с продукти за коса, един приятен комплимент от Keune България. Ако никога преди не сте чували за тази марка, може да погледнете тук  за повече информация.

Бях много щастлива и нетърпелива да изпробвам продуктите, защото това е 100 % чиста растителна етерична терапия за косата. Продуктите So Pure Natural Balance са обогатени с органични етерични масла. Продуктовата линия се фокусира върху 100 % усещане за растителни съставки.

Добре е също така, че шампоанът,балсамът и спреят са без парабени, а шампоанът е и без сулфати



Keune So Pure Moisturizing Shampoo- овлажняващ шампоан за нежно хидратиране на суха, увредена и боядисана коса. Възстановява качеството и естествената хидратация на косата. Сертифицираните масла от Арган и Палмароза насищат и подхранват косата, като я оставят мека и блестяща. Може да се ползва и за тяло.
Мирисът му е невероятен, много ми харесва. За сравнение само, бих казала, че ми прилича на маслото на Macadamia Healing Oil
Огромен плюс за мен е, че съдържа Арганово масло, защото го обожавам, отразява се много, много добре на сухата ми и увредена, от боядисването, коса. 
Предполагам, заради липсата на сулфати, шампоанът не прави много пяна, което го прави неикономичен, защото трябва да се приложи повече продукт на косата, за да се измие добре. 
Има нормална, течна консистенция, която е прозрачна на цвят. 
За съжаление след употребата му косата ми не е супер хидратирана и мека, но поне я усещам чиста и най-важното не се заплита. 


Keune So Pure Moisturizing Conditioner - овлажняващ балсам за хидратация на суха и увредена коса. Сертифицирано Арганово масло, масло от Палмароза и масло от Шеа възстановяват и разплитат косата. Има възстановяващ ефект и оставя косата мека и блестяща.
Балсамът има същия аромат като шампоана. Консистенцията му е със средна гъстота, бяла на цвят, нормалната за балсам. 
За съжаление отново трябва по-голямо количество от продукта, за да успее да се приложи върху цялата коса. 
След него вече, усещам косата си наистина хидратирана, не чак толкова мека, колкото ми се иска, но не е заплетена и се разресва много лесно. 


Следващата стъпка, която използвам от тази органична серия на Keune е неизплакващия се спрей Color Care Leave-In Spray. Разплита, подхранва и защитава косата от UV лъчите. Гарантира по-дълготраен цвят, лесна поддръжка и искрящ блясък.
Има топъл, ориенталски чувствен аромат. 
Съдържа: екстракт от слънчогледово семе, органични етерични масла от Жасмин и Сандалово дърво, и сертифицирано органично Арганово масло.
За мен мирисът му е като на билки, на чай. Приятен и свеж е.
Впръсквам го от разстояние, на подсушена с кърпа, леко влажна коса. Не е мазен, не спластява и не утежнява, много лек и приятен спрей за косата. 

След изсушаване със сешоар и след употребата на тези три продукта, мога да кажа, че косата ми е хидратирана, подсилена и лъскава. Лесно се оформя и изглежда жизнена и здрава.

Добрата грижа за косата е много важна, защото както знаем се изплаща във времето. 
Подбирайте качествени и подходящи средства, за предпочитане използвайте продукти, богати на натурални съставки, каквито са и продуктите от серията So Pure Natural Balance на Keune.

Ще се радвам, ако съм ви била поне малко полезна с тази публикация. Също така бих била много радостна, ако споделите, дали сте пробвали/ползвали нещо на марката?


Желая ви приятен и усмихнат ден!


Comments

Milena Vitanova said…
Здравей и благодаря за тази пунликация1Веднага се заемам да търся тази серия на марката.Аз обожавам продуктите на KEUNE и от 3 години ги използвам професионално!:)
Nastia said…
Благодаря! Радвам се, че ти харесва. :)
pantera666 said…
Здравей!Един таг от мен :))
http://beautifullsin.blogspot.com/2013/09/tag-versatile-blogger-award.html
Nastia said…
Благодаря! :) Ще го направя. :)
Много ми харесва новия дизайн :)))
Едно тагче от мен :*

http://womanberry.com/2013/09/22/tag-versatile-blogger-award/
Nastia said…
Благодаря за номинацията! :)
Радвам се, че ти харесва новата визия, все още я обмислям и може би ще претърпи още някои промени. :))

Захващам се да правя таг-а.
Joanna Harris said…
Не съм ги пробвала,но ме заинтригува.Ще посетя сайта :)
http://makeupbyjoanna909.blogspot.com/
Anonymous said…
Страхотни са продуктите! От скоро ползвам серията за стимулиране на растежа Energizing, която е наистина уникална. Ползвала съм и други продукти на марката, но органичната линия SoPure ми е любима :)