NEW! DM Haul

Здравейте, сладури!

Какво ще кажете днес да ви запозная с два съвсем нови продукта на Balea ?! :)
Става въпрос за новия шампоан Balea Jeden Tag Shampoo Blaubeere и новият дезодорант Balea Kapstadt.


Дезодорантът е със свеж аромат на грейпфрут, не е сладникав, напротив леко тръпчив е. Много свеж и лек! Не оставя бели следи и не съдържа алкохол. 
Подходящ е за летния сезон!

***

Следващият продукт е шампоанът, в чийто аромат направо се влюбих. Казвала ли съм ви, колко обичам плодови аромати за косата :)


Balea Jeden Tag Shampoo Blaubeere- както повечето шампоани на Balea и този е без съдържание на силикони. Подходящ е за всеки тип коса, за ежедневно ползване. 
Има прекрасен свеж аромат на боровинки, който се задържа доста дълго и в косата. 
Прави хубава пяна под душа и измива много добре. Чувствам косата и скалпа си чисти и свежи. Отмива се лесно, без да оставя никакви следи. Косата ми не е мазна и се задържа чиста поне три дни.

След измиване с него косата ми е мека, приятно ароматизирана и се разресва много лесно. 
За мен този шампоан е много добър, жалко че е от лимитирана серия и не се знае колко време ще присъства в асортимента на DM. Надявам се достатъчно дълго! :)

А вие обичате ли продуктите на Balea? Кои са ви любими?
Ще се радвам да споделите! 
Пожелавам ви един прекрасен и изпълнен само с положителни емоции ден!




*Продуктите са ми изпратени като подарък от PR, за да ги тествам и да изкажа личното си мнение!*

Comments

LillysBag Bg said…
Ммммм този шампоан изглежда много добре...