Review: VICHY IDEALIA BB CREAM



Здравейте, момичета! 

Тъй като е лято, предполагам и вие като мен, търсите по-лек грим, особено в горещите дни. Предлагам да погледнем към един продукт, който през последните месеци доста се рекламираше. И както сте видели от заглавието и снимката горе :)) Става въпрос за BB крема на VICHY. 


От VICHY обещават, че това е първият продукт с патентована технология "анти-сиво". Предназначен е да озари тена на кожата и да разкрие блясъка ѝ. Осигурява 24 часа хидратация и прикрива несъвършенствата. Предлага се в два нюанса- светъл и среден.
Този, който имам аз е светлият цвят и идеално ми пасва. Първо пробвах тъмния, но той ми беше доста оранжавеещ.


Покритието му е много слабо, така че ако искате да прикриете някакви белези, пъпки и други несъвършенства по лицето, просто забравете. Технологията "анти-сиво" лично аз не я забелязах, както и изравняване на тена на кожата ми (Ползвам го повече от месец и половина!).
Виж, ако търсите хидратация, озаряване и лек крем със слънцезащитен фактор, това е кремчето за вас. Включеният SPF 25 е идеален, особено за градски условия. 
Нанесен върху кожата кремът изобщо не се усеща, текстурата му наистина е много лека. Хидратира чудесно, като оставя чувство на мекост, еластичност, гладкост и освен всичко друго има много приятен лек аромат, който се задържа достатъчно дълго върху кожата на лицето. 
Наистина озарява и освежава тена, което всъщност искам аз. :)
Не лепне, не ми запушва порите и не е мазен. 
Хипоалергенен е.
Без парабени и консерванти.


За мен този BB крем е добър продукт и ще си го използвам до края.
Единствените минуси, които аз открих в него за себе си са, че не изравни тена на лицето ми, не забелязах ефект "анти-сиво" и цената му е неоправдано висока поради тези причини, защото не покри всичките си обещания.
Цена: около 40 лв за 40 мл.
Повече информация за него може да прочетете и на страницата на VICHY.

А вие пробвахте ли го? Харесвате ли го или не? 
Ще се радвам да споделите в коментар под публикацията! :)
Хубав ден!

Поздрави,Настя

Comments

Имам една мостричка, която все да пробвам и все не стигам до нея. Мерси за мнението и инфото :)
Karolina said…
I love BB cream in summer. Never tried this one but it looks good, well hydrating.


xx Karolina
CARAMODE
vesi said…
Аз пробвах мостричка на по-тъмния вариант. Допадна ми като консистенция, но ми беше определено тъмен з а моята кожа, независимо, че успяваше да се слее горе-долу с тена ми. Бих си взема светлия, но ще си помисля доста преди това.
Поздрави!
Веси
nomatterwhatbeauty.blogspot.com