Review: Ebelin "Beauty Blender" Sponge

Здравейте,сладури!

Знаете,че има различни начини за нанасянето на фон дьо тен и естествено всеки си избира най-удобния за него.


Фон дьо тен-ът може да бъде нанесен с пръсти, със специална четка или с гъбичка.
Лично аз, до преди известно време, го нанасях с пръсти, защото  така ми беше най-лесно. От скоро обаче смених метода. Започнах да го прилагам с гъбичка и не каква да е гъбичка, а специална...Именно за нея ще говоря сега. :)


Предполагам повечето от вас вече са виждали/чели/използват известната гъбичка- Beauty Blender, която буквално "залива" блог пространството. :))
А ако не сте, ето я и нея:
снимка thebestmakeupproducts.com

Даа,това е симпатична ярко розова и много мека гъба във формата на яйце. На скромната цена от около $20...Ще си кажете, Уауу...20 долара за гъба?...Няма как да стане!
И тук идва и добрата новина. Има реплики! :) Цената,на които е много по-достъпна, но не и за сметка на качеството.

Преди известно време се сдобих с една такава гъбичка на Ebelin.




Държа да уточня,че няма да правя сравнение с оригиналния Beauty Blender, защото не съм го ползвала.Няма и да го ползвам, не за друго,ами просто никога не бих дала толкова пари за гъбичка. А и защо, след като има по-евтини и също качествени алтернативи.
Това е първата ми такава гъбичка,така че не мога да кажа,дали е най-добрата или най-лошата от всички такива,но след няколко ползвания не мога да кажа нищо негативно за нея.
Много е добра,ползвам я почти всеки ден,откакто я имам. На допир е мекичка,отново в приятния розов цвят и е удобна за захващане. Материята ѝ не е като на обикновена гъбичка,някак по-плътна е,предполагам,за да не попива много от продукта. Може да се ползва мокра или суха,лично аз я мокря преди да нанасям фон дьо тен-а, така постигам по-естествен вид.
Нанесен с пръсти,понякога фон дьо тен-ът стои на линии,не се разнася равномерно или се натрупва в порите на кожата. Много кофти! С яйце гъбичката нямам тези проблеми. Нанесен с нея, фон дьо тен-ът все едно го няма върху кожата ви. Формата ѝ също спомага за по-лесното прилагане на основата, с долната (облата) част разнасяте хубаво продукта,прикривате несъвършенства, а с върха (острата част) достигате до гънките покрай носа,около веждите и очите.

Почиства се много лесно, моята си я пера с бебешки шампоан. Засега съм го правила три пъти и не е повредена все още. Надявам се да не се раздърпа или разкъса бързо! Но дори и да се случи, винаги мога да си купя нова, защото цената ѝ е достъпна.
Гъбичката на Ebelin може да откриете в DM магазините.
Цената ѝ е около 5 лв.

А вие какво мислите за тази толкова популярна гъбичка? 
Ще се радвам да прочета коментарите ви! 


Поздрави,Настя

Comments

Miglena Dyakova said…
И аз я имам, харесва ми,ама много продукт се хаби с нея...
Nastia said…
Като се ползва мокра при мен не хаби толкова продукт.
Благодаря ти за коментара! :)
doublemama said…
Ауу, точно такава информация исках :) Ще се купува!
Nastia said…
Радвам се,че съм била полезна. ;)
Много полезен пост! Задължително ще пробвам гъбичката!
Ивана
dreamofjoe.blogspot.com
Nastia said…
Благодаря! :)
След това хубаво ревю ще я ползвам, няма как :-)
Nastia said…
Благодаря ти за милите думи! :)
Anonymous said…
Супер!Точно това търсех като инфо-гъбичка подобна на оригинала,на приемлива цена и от къде може да се вземе :) Мерси
Anonymous said…
Аз също ще пробвам гъбичката, от доста време търся заместител на оригиналnата. Радвам се, че попаднах на ревюто ти ^^
BASHA said…
Благодарение на това, че си споменала beauty blender гъбата, открих ревюто ти, което е наистина много полезно.
Поздрави
http://www.bashaknows.blogspot.com