Review: Alverde Shimmer Fluid

Здравейте, красавици!

Днес ще ви занимая с един нов и много хубав продукт на Alverde. Става въпрос за хайлайтър за лице и деколте от лятната им колекция.


Има много приятна и лека текстура, без да е лепкава, обогатена с екстракт от кокос, екстракт от ананас и витамин Е.
С лек и свеж аромат. На мен лично ми мирише на нещо цитрусово, нещо като захаросани лимони.


В удобна за използване опаковка, с помпичка, така може да изкарате необходимото количество продукт, без да прекалите. Опаковката е 10 мл, но е доста икономична.


Едно изпомпване е достатъчно, за да придаде приятен и секси, златист ефект на кожата.
От снимките по-горе може да видите златистия ефект, който остава след като продуктът се разнесе хубаво в кожата и попие.
А вкусният аромат се усеща часове наред...
Определено препоръчвам този продукт с две ръце! 




*Продуктът ми е изпратен като подарък от PR, за да го тествам и да изкажа личното си мнение!*

Comments

Eli Doinoff said…
Определено изглежда хубав хайлайтър :)
Нещо, което ще си купя със сигурност! Мерсиии ♥
Nastia said…
Благодаря ви за коментарите, момичета! :) Хайлайтърът наистина си заслужава да се пробва. :)
Milena Vitanova said…
Здравей,искрено ти благодаря за хубавите коментари в блога ми.И ти си имаш нов фен.Сайтът ти с плетивата ме очарова.Обичам плетени дрехи и аксесоари.Не пропускаи следващия ми пост,той ще бъде точно в този стил!!!Поздрави!Мими
http://milenche22.blogspot.com/
Nastia said…
Здравей,Милена! :) Много ти благодаря за милите думи, радвам се, че ти харесват плетивата ни.
С нетърпение очаквам поста ти! Наистина си страхотна!!! Продължавай все така! :)