Golden Rose Impression # 04

Здравейте, момичета!

Вчера съвсем случайно реших да се отбия в кварталната парфюмерия,за да видя дали са заредили от новите лакове-
Golden Rose Impression, защото все не ми остава време да отида до фирмения щанд на марката в мола...
Иии...за моя огромна изненада... Оо,чудо!  Има ги! 
Веднага си харесах 3-4 цвята, но уви  нямах достатъчно пари в себе си, затова се задоволих само с един. Този, който най-много ме привлече- Golden Rose Impression # 04


Лакът всъщност представлява безцветна основа,която е пълна с малки цветни власинки, като перца - сини,оранжеви и блещукащи.
Може да се ползва като топ лак, само за ефект или като обикновен лак. Аз го нанесох като обикновен лак. Следващия път мисля да го пробвам върху бяла основа. 

Нанася се сравнително лесно и изненадващо покри плътно на 2 слоя.
Стои леко грапаво върху ноктите, но това е нормално за такъв тип лак.
Все още не съм го трила, защото днес за първи път се лакирах с него, но предполагам отстраняването му ще е като на глитърен лак.
Една снимка и на слънце:


Почти успях да уловя и бляскавите власинки.

 Много е красив и ефектен! Определено ще си купя тези дни и другите лакове, които си харесах. 

А вие сдобихте ли се с лак от тази серия?
Ще се радвам да споделите!


Поздрави,Настя

Comments

Изглежда доста свежо и забавно. Нямам търпение да ги зърна и да си взема някое и друго лакче. :)
Monika Pirova said…
Аз имам същия, много е ефектен и не пада бързо, но махането му е огромен проблем...
Eli Ribova said…
Аз също си взех такъв лак, но друг цвят :))) Не съм го сваляла още, но предполагам, че без проблем ще се маха така, както се сваля лесно глитера - с памучета и фолио върху тях :)