Chen Yu and Manhattan Haul

Здравейте, дами!

Преди време от фирма ТАОТА ми пратиха за пореден път два страхотни продукта, които да тествам и да напиша своето мнение за тях. Благодаря им много, за което!
Нещата са страхотни, като цветове идеално ми паснаха и след около месец ползване вече мога да напиша искрените си впечатления за тях.



 Коректор Chen Yu Sublime


  • коректор,идеален за скриване на малките несъвършенства 
  • скрива тъмните кръгове около очите
  • скрива зачервяванията и несъвършенствата
  • изравнява тена преди нанасянето на фон дьо тена
  • идеалният съюзник за перфектен тен
  • лесен за нанасяне,благодарение на кремообразната консистенция
Цена: 20,30 лв 

Моето мнение:

Опаковката черна и стилна, като писалка, много ми харесва и ми е страшно удобна за ползване. С едно завъртане, отгоре на върха, се изкарва достатъчно продукт, който на мен ми стига за под очите, за прикриване на тъмните кръгове и за освежаване на погледа. 
Консистенцията лека и приятна, разнася се много лесно, без да е мазна или суха, не се насъбира в гънките на клепача. Трайността му бих казала е средна работа, издържа около 5-6 часа, след това за съжаление се поизтрива.
Покривността му също бих определила като средна. Ако обаче имате сериозно изразени тъмни кръгове или несъвършенства по лицето, няма да успее да ги прикрие идеално.
Овлажнява и озарява кожата! 
За съжаление се предлага само в един нюанс, който не е от най-светлите и за някой с по-бяла кожа няма да е подходящ. 
Като заключение мога да кажа, че продуктът е хубав,заслужава си да се пробва и ако питате..."Да,бих си го купила след като свърша тази опаковка!" 

Моята оценка е 4/5

Давам 4-ка,заради трайността и цветовата гама (липсва такава). 


Течно червило/гланц MANHATTAN High Shine



На устните:


  • наситен блясък с микро-кристални пигменти
  • с ултимативен мокър ефект
  • с апликатор за равномерно нанасяне
  • нежни устни без да се слепват
Цена: 8,60 лв

Моето мнение:

Опаковката-стандартна за гланц. Удобна за ползване и носене в козметичния несесер. С мек апликатор, който спомага за равномерното и лесното разпределение на продукта.
Консистенцията лека,изключително приятна,нито лепкава,нито мазна. С мокър ефект, който прави устните супер секси и сочни! А бляскавите частици/микро-кристални пигменти вътре осигуряват гореспоменатия мокър ефект. 
С лек ненатрапчив сладникав вкус и мирис,което не е неприятно,изчезва почти веднага след прилагането.
Усещането в/у устните е за свежест и овлажняване. Дори когато го нанасям усещам леко охлаждащ ефект. 
Трайността за съжаление, не е много добра, след около 2 часа и изчезва, но бляскавите частици остават за по-дълго време. 
Цветът е страхотен! Просто божествен, много мой бих казала. :) Приятен, свеж, прасковен цвят- идеален за летния сезон!
В заключение бих казала, че гланцът много,ама много ми харесва! Ефектът върху устните е повече от страхотен! 
Това ще бъде моят продукт за устни през лятото. И,да,бих повторила този продукт и в други цветове също.
За съжаление,заради това,че трябва да се опреснява след около 2 часа ще отнема половин единица от неговата оценка,но това не пречи да го харесвам!

Моята оценка е 4,5/5


Е,това беше от мен,момичета. Надявам се да съм била поне малко полезна и публикацията ми да ви е била още толкова интересна. ;)


Поздрави,Настя

*Държа да отбележа, че не съм свързана по никакъв начин с марките и не ми е платено за тази оценка,мнението си е лично мое!Продуктите са ми предоставени от фирма Таота ЕООД за проба и ревю!*

Comments