Review: Eucerin DermatoCLEAN 3 in 1 Micellar Lotion

Здравейте,

Днес ще пиша за още един мицеларен разтвор. Този на Eucerin, който преди известно време получих като подарък от Beiersdorf Bulgaria заедно с още някои мостри на различни продукти от марката. Благодаря им, за което!





Позабавих се малко с това ревю, но исках да го ползвам известно време, за да си изградя най-точно мнение, а и имах други почистващи продукти за лицето, които тъкмо привършвах. 
Е, дойде ред и на него- мицеларният разтвор, който е 3 в 1- Eucerin DermatoCLEAN. Той едновременно почиства, отстранява водноразтворимия грим и тонизира кожата на лицето.




Продуктът е в стандартна прозрачна пластмасова опаковка от 200 мл. 
Съдържа  ефективен почистващ комплекс с меко действие и естествени хидратиращи съставки.  Без парфюм. 
Подходящ за всеки тип кожа, както и за хора, които носят контактни лещи.
Има отлична поносимост дори при чувствителна кожа и в зоната около очите.

Моето мнение за продукта:

Трябва да кажа, че съм впечатлена от мицеларния разтвор на Eucerin. Почиства идеално всякакви следи от грим и замърсявания без да изсушава кожата на лицето. След употребата му я усещам тонизирана и освежена, мека като кадифе. Не оставя мазен филм, но има леко лепкав ефект, който не е натрапчив, дори бих казала, че след известно време изчезва.
Наистина не дразни околоочната зона (имам чувствителни очи), не усещам никакво парене или зачервяване, което е супер, явно се понася добре.

От мицеларните разтвори, които съм ползвала досега, и които не са много, само два- този на Bioderma и нa Blanchette B (купен от Кауфланд),но все пак е някаква база за сравнение, според мен  на Eucerin е най-силно почистващ.
За летния сезон ще ми бъде идеален. По принцип имам смесена кожа, като лятото "отива" малко към мазна, затова се налага да я почиствам много добре, за да не ми се запушват порите и да последват някои кофти проблеми като черни точки и пъпки. 
Обикновено други силно почистващи продукти я изсушават повече и положението с омазняването става още по-трагично, затова ето това ще е моят продукт за почистване на лицето през лятото!
Друго, което за съжаление е минус за мен е, че продуктът няма аромат, но може да се разглежда и като плюс, защото все пак това означава, че има малко по-малко химия в състава си. Аз обаче предпочитам все пак продуктите, които ползвам да имат някакъв дори и лек, но приятен аромат.

Моята оценка е 4,5/5.
Давам я такава, заради леко лепкавия ефект и това, че няма аромат.

За мен все пак това е един добър продукт за ежедневно почистване на кожата на лицето!

СъставAqua Poloxamer 124 Glyceryl Glucoside Glycerin Sodium Hyaluronate Decyl Glucoside Arginine HCL Sodium Cocoamphoacetate Trisodium EDTA Sodium Chloride 1,2-Hexanediol Phenoxyethanol


Цена: 18-19 лв.



P.S. Държа да отбележя, че това е лично мое мнение за продукта и това е , което аз съм видяла и усетила от него. При някой друг ефектът може да не е същият и нещата може да стоят по съвсем различен начин. 
Друго,което ще уточня е, че не нося тежък грим и затова почистването на кожата при мен почти винаги е по-лесно! Смятам, че тези неща трябва да се вземат под внимание. ;)

Е, надявам се публикацията да ви е харесала и да ви е била поне малко полезна. 

А вие ползвате ли мицеларни разтвори? Кой е любимият ви?



*Продуктът ми е предоставен от Beiersdorf Bulgaria за проба и ревю!*


Comments

doublemama said…
Много добре написана публикация! Точно такива обичам - дълги, подробни и описателни и с повече снимки :) Аз никога не съм ползвала мицеларен разтвор, но ми се иска. Може би някой ден ще заделя някой лев в повече и ще си купя :)
Nastia said…
Благодаря ти за милите думи! :) Радвам се,че ти харесва публикацията ми.
Ако искаш може да пробваш мицеларната вода на Blanchette от Кауфланд, не знам до колко е такава, но е евтина и хубава, и тя.