Review: Avène Thermal Spring Water Spray




Термалната вода Avène е ключова съставка за всички продукти на Avène и по специално това е чиста изворна вода опакована в стерилна среда.
Уникалните свойства на водата подпомагат способността ѝ да освежи и успокои чувствителната кожа.



Аз я използвам всяка сутрин,за да хидратирам кожата на лицето си и тя ми дава моментално усещане за свежа и здрава кожа. 
Използвам я след като се гримирам,за да запечатам грима си. 
Използвам я след епилация,за да успокои раздразнената ми и зачервена кожа. 
Използвам я в горещите летни дни като освежител и просто,за да ме разхлади.Лятото задължително нося в дамската си чанта една малка опаковка от 50 мл на Avène Thermal Spring Water Spray.
Използвам я и през зимата,за хидратиране, когато кожата ми загуби влажността си,заради стоенето в топли помощения,където въздухът е много сух. 
Използвам я почти постоянно, да не кажа постоянно и не оставам без нея,защото без нея грижата за кожата ми би била непълна.
За мен тя е топ продукт,многофункционален продукт,който може да се използва по много и различни начини.



Приложение:

При раздразнение на кожата
При зачервявания на лицето
При слънчево изгаряне
След демакииране
След бръснене
След епилация
След спортуване
За освежаване по време на пътуване
След хирургични и дерматологични процедури
При зачервявания на бебешкото дупе


Предимства на спрея:
Успокоява и омекотява
Богат на силикати и микроелементи
Ниско съдържание на минерални соли
рН 7,5- перфектен баланс на аниони и катиони
Бутилиран директно от източника-бактериологично чист
Без консерванти
Хипоалергенен и некомедогенен


Тип кожа:
Всички типове кожа



Състав:
AVENE THERMAL SPRING WATER (AVENE AQUA)
GAS : Nitrogen

Спреят с термална вода Avène се предлага във флакони от по 300 мл, 150 мл и 50 мл.



*Продуктът ми е предоставен за проба и ревю от Avène!*

Comments

LoveT. said…
Great Product ,love it <3

kisses
vesi said…
Наистина е много добра, скоро и аз имам намерение да пиша за нея.
Поздрави
http://nomatterwhatbeauty.blogspot.com/