Bioderma Sensibio H2O

bioderma

Номер едно продукт за блогърите, а и не само...
Почти във всеки втори бюти блог може да срещнете ревю за този толкова популярен продукт на Bioderma, а именно мицеларният разтвор Bioderma Sensibio H2O.
Няма как това да не привлече интереса ви и да ви провокира да го пробвате. И определено няма да съжалявате, ако го направите!
От Bioderma Bulgaria бяха така любезни и мили да ми изпратят този прекрасен мицеларен разтвор и то в разфасовка от 500 мл. Благодаря им, за което!
Продуктът ми е изпратен като подарък, за да го тествам и да изкажа личното си мнение.
Естествено малко се позабавих с ревюто, но ми се искаше да го поползвам известно време, да събера достатъчно впечатления и чак тогава тази публикация да стане реалност.
Ще започна първо с информацията, която дава Bioderma за продукта си:
За първи път преди двадесет години във Франция BIODERMA създава революция в хигиената за чувствителна и нетолерантна кожа. SENSIBIO H2O е първата мицеларна вода за почистване и премахване на грим, която осигурява безопасност, нежна грижа и ефикасност за всеки тип чувствителна кожа.
SENSIBIO H2O е единствената мицеларна вода, която е перфектно съвместима с кожата. Мастните киселинни естери, изграждащите елементи на мицелите, които се съдържат в SENSIBIO H2O нежно почистват кожата без да предизвикват риск от алергии или раздразнение.Подпомагат възстановяването на хидролипидния слой на кожата, което гарантира отлична толерантност и комфорт.

SENSIBIO H2О е първата мицеларна вода, която първоначално се предписва от дерматолозите заради нежното действие, ефикасност и практичност. Продуктът бързо привлича вниманието и на други професионалисти в областта на грижата за кожата: гримьорите. С помощта на SENSIBIO H2О, те най-после могат да слагат и отстраняват всякакъв грим без да зачервяват от търкане лицата на своите модели или без да развалят продуктите. Между препоръките от експерти и думите от уста на уста, SENSIBIO H2О намира своя път до върха:


1 SENSIBIO H2О СЕ ПРОДАВА НА ВСЕКИ 8 СЕКУНДИ НЯКЪДЕ ПО СВЕТА.


Моето мнение:

Впечатлена съм! Наистина страхотен дегримьор и почистващ продукт за лицето. Bioderma Sensibio е невероятно нежна към кожата.Почистващият ефект е отличен, кожата ми се чувства наистина свежа и оптимално почистена.
Супер удобна е, защото може да почисти както грима на очите, така и на цялото лице. Не дразни и не оставя мазен филм както тоалетните млека и други дегримьори. Не се налага да изплаквате лицето си след употребата ѝ, защото Bioderma Sensibio H2O изглежда точно като нормална вода, но с невероятни свойства.
За мен няма мирис, въпреки че някъде съм чела, че някой долавят лек аромат. Другите плюсове са, че не е мазна или лепкава.
На мен са ми необходими два тампона напоени с малко от мицеларния разтвор, с единия обтривам лицето си, а с другия почиствам очите си. Харесва ми, че с един замах премахва всички нечистотии като не се налага да търкате и да раздразвате кожата, а тя да се зачервява както с други подобни продукти.
Ако носите по-тежък грим обаче ще се наложи да използвате малко повече от продукта или да ползвате и измивен гел за лице.
Ползвам я ежедневно и съм много доволна, кожата ми, освен идеално почистена, е хидратирана и омекотена.
Моята оценка е 5+/5

Ще продължа да ползвам Bioderma Sensibio H2O и занапред, дори когато свърша тази опаковка.

Състав:

WATER (AQUA), PEG-6 CAPRYLIC/CAPRIC GLYCERIDES, PROPYLENE GLYCOL, CUCUMIS SATIVUS (CUCUMBER) FRUIT EXTRACT, MANNITOL, XYLITOL, RHAMNOSE, FRUCTOOLIGOSACCHARIDES, DISODIUM EDTA, CETRIMONIUM BROMIDE.

* Формула без ароматизатори
* Без алкохол
* Без феноксиетанол


А вие какво мислите за Bioderma?


*Държа да отбележа, че не съм свързана по никакъв начин с марката и не ми е платено за тази оценка,мнението си е лично мое!Продуктите са ми предоставени от Биодерма за проба и ревю!*

Comments