Avon Perfect Kiss Lipstick - Loving Lilac



Впечатлена от рекламата по ТВ и прекрасната Ирина Шейк, и след известно чудене и четене на коментари в нет-а, реших и аз да се сдобия с едно червило от серията Perfect Kiss. Цвета, който избрах е Loving Lilac- приятен лавандулов нюанс с лек блясък. На определена светлина в/у моите устни има и розовеещ подтон. Консистенцията е лека и кремообразна, стои много естествено в/у устните, а благодарение на маслата в състава му усещам устните си овлажнени и много меки.





Червилото е наистина страхотно! Мисля да се сдобия с още цветове. :)
Вие пробвахте ли го вече?

Comments

Eli Doinoff said…
Пробвах мострички и честно казано цветовете ми харесаха, но като формула не ми се стори нещо кой знае какво... Иначе всички тези цветове - ммм, искааам!
Nastia said…
С изключение на 2-3 цвята и аз искам всички останали... :)На мен пък много ми допада консистенцията му.
Благодаря ти за коментара! :)
Monika Pirova said…
Аз имам "Lovey Dovey", но не съм доволна от цвета му... Иначе като консистенция много ми харесва!