Bourjois Volume Glamour Max Definition Mascara

Здравейте!

Днес съм много щастлива, защото получих награда от една игра във Фейсбук страницата на Bourjois Bulgaria и благодарение на търговския им представител за моя град вече е при мен. Благодаря им, за което! :)
А наградата е спирала за очи- Bourjois Volume Glamour Max Definition.


Имала съм доста спирали на марката, някои дори съм си купувала повторно, защото са ми харесвали много. Едни от фаворитите ми са: Bourjois Volume Clubbing Ultra Black и Bourjois Volume Glamour.
Радвам се,че успях да пробвам вече и Volume Glamour Max Definition, защото отдавна заглеждах рекламите й по списанията и винаги привличаше вниманието ми.
И,да, казвам "пробвах вече", защото и аз като едно нетърпеливо дете веднага ѝ се "нахвърлих" :))




Ето какво обещава Bourjois за нея:

Новата спирала на Bourjois - Volume Glamour Max Definition гарантира едновременно интензивен обем, максимално и прецизно разделяне в комбинация с поразителен блясък.
Тя притежава обемна четка, максимално ефективна формула, които гарантират прецизно разделяне и разбира се невероятен резултат.
Четката на Volume Glamour Max Definition гарантира обем и идеално разделени и подредени мигли. Четката се състои от повече от 500 власинки с нежна конусовидна форма, които са гаранция за лесно и прецизно нанасяне. Те умело оформят и разделят всяка една мигла, от корена до върха, обхващайки дори и най-късите и непокорни косъмчета в ъглите на окото.
Формулата е обогатена с екстракт от черни перли за по плътен черен цвят.
Съдържанието във формулата на спиралата на натурална вакса, витамин Е и провитамин В5 я правят подходяща както за чувствителни очи, така и за носещите контактни лещи.



Моите най- първи впечатления:

Харесвам розовата опаковка, предпочитам я пред традиционната черна. Внася ми повече настроение. Формата също е много добра и удобна.


За мен друг голям плюс е силиконовата четка и благодарение на малките власинки на върха лесно могат да бъдат достигнати дори най-малките мигли в ъгъла на окото.
Обичам силиконови четки, защото с тях се отнема точното количество спирала от опаковката и са много удобни за използване.


Спиралата дава достатъчен обем на моите мигли, като ги разделя и удължава, без изобщо да ги слепва.
Има наситен черен цвят и при носене от 6-7 часа, мога да кажа,че не се размаза под окото и не зацапва.
Спиралата "работи" точно както се обещава, миглите са внимателно разделени и обемни.

На снимките спиралата е нанесена на един пласт.

Това е най- първото ми мнение, но ще продължа да събирам впечатления и понатам ще пиша пак за нея. :)
Засега моята оценка е 5/5 заради:

- готината розова опаковка
- обема и дълбокия черен цвят, които придава
- разделя, удължава и извива миглите
- запазва миглите извити
- не се размазва под окото

В момента е на промоционална цена от 11,99 лв.

Вие какво мислите за нея? Използвали ли сте Bourjois Volume Glamour Max Definition Mascara?
Ще се радвам да споделите мнението си за спиралата.


Поздрави,Настя



Comments

Eli Doinoff said…
Спиралката е чудесна за драма-ефект <3
Eдин пласт?! Баси...............

КУПУВАМ! :D
Nastia said…
Абсолютно. ;)