MANHATTAN HAUL

Хей...здравейте всички,

Преди няколко дни от MANHATTAN България ми направиха изненадващ следпразничен "подарък" като ми изпратиха два съвсем нови, за българския пазар, продукта. Нещата са ми предоставени любезно от марката, за да ги тествам и да изкажа своето мнение.
Благодаря им, за което! :)







Продуктите са от колекцията “Yes We Doll” и са: Manhattan Supersize False Lash Effect спирала и Manhattan Trio Effect Blush руж и хайлайтър 3 в 1.


Ще започна със спиралата- Manhattan Supersize False Lash Effect.
Получих цвят '1010N EXTREME BLACK' , разфасовка от 12 мл.


MANHATTAN казва:

- специалната извита супер голяма четка осигурява повдигащ ефект на миглите
- множеството малки косъмчета създават невероятен обем, плътност и красива извивка
- офталмологично тестван продукт
- подходящ за чувствителни очи и хора с лещи
- предлага се в черен цвят


Моите първи впечатления:

Ярко розова опаковка със сребрист надпис, коята определено се набива на очи.Няма как да не я забележите...


Четката й е доста голяма, което може да се окаже проблем за някой, който не е свикнал с такъв тип четки. Благодарение на това, че е извита, нанасянето става малко по-лесно. С повече прецизност се получават отлични резултати- обем,разделяне и удължаване. Не бих казала, че се постига ефект 'изкуствени мигли', а може би и да, ако нанесете повече пластове...Зависи какво целите! Аз лично винаги нанасям по два. НО това не пречи да имате красиво подредени и обемни мигли, с наситен черен цвят!
На следващите две снимки можете да видите, как стои спиралата на моите мигли, на два пласта.




Косъмчетата на самата спирала са подредени много близо едно до друго и това спомага доброто разпределение на туша и достигането до всяка една мигла.
Издържа през целия ден без да се рони или размазва под окото. Почиства се без проблем, със съответните продукти за целта. В случая аз използвам тоалетно мляко.
Освен всичко друго държа да отбележа, че не люти на очите.

Давам й оценка 4/5.
Давам 4-ка, заради голямата четка, която на мен лично ми е малко неудобна.
Като цяло спиралата ми харесва и след като свърши, бих си я купила и ползвала отново! ❤


***************************************************


Ще продължа с втория продукт, става въпрос за Manhattan Trio Effect Blush.
Продуктът всъщност е 3 в 1 - два броя руж и хайлайтър.
Цветовата комбинация, която получих е 'CHERRY COCKTAIL',в разфасовка от 7 гр.




MANHATTAN казва:

- палитра от два цвята руж и светлоотразителна пудра
- светлоотразителна пудра за поставяне на акцент
- може да се използват индивидуално или в комбинация
- с кадифено нежна формула
- за свеж, сияещ тен
- в 2 различни цветови комбинации


Моите първи впечатления:

Опаковката изглежда страхотно, цветовете също. С прозрачно капаче и много хубаво оформление, кутийката се отваря и затваря много лесно, без никакъв проблем.
Съдържа светъл кремав хайлайтър, коралово розов руж, който е повече розов и кафяв руж с оранжев подтон.Можете да ги смесвате, за да получите и други нюанси.
Хайлайтърът има лек и приятен блясък,който изобщо не е натрапчив. Дори и да прекалите, не се тревожете, че ще заблестите като "коледна играчка" и ще подчертае порите ви или пък ще стои грубо. Няма такава опасност!
Двата ружа са по-скоро матови, но ако желаете да имат лек блясък спокойно можете да ги смесите с малко от хайлайтъра.
Точно това й е хубаво на тази палитра, че може да си нагласите нюансите, така както на вас ви харесва.


Супер пигментирани цветове, с много добра издръжливост. При мен трайността е цял ден. Изключително доволна съм!
Единственият минус е, че поради малките разделения е трудно да се "вземе" от отделен цвят с по-голяма четка, определено трябва по-малка. НО това не е кой знае какъв проблем, защото важно е качеството на продукта, а несъмнено то е повече от отлично! ❤

Давам оценка 5/5.
Харесва ми, придава свеж и сияен вид на бледия ми тен. Освен това не е толкова сух, както някои други ружове.
Щом станат достъпни на пазара, бих се сдобила и с другата цветова комбинация.


Като заключение мога да кажа, че си заслужава да пробвате и двата продукта.


Поздрави, Настя

Comments

Lilli said…
Nice haul! I like the trio blush the most!:) Kisses! xoxo
kati_kz said…
Manhattan Trio Effect Blush изглежда много добре!
*murfeishun* said…
И на мен триото ми допада и ми е интересно, дали кафявият цвят става за контуриране :)
Nastia said…
*murfeishun*, да, мисля, че е подходящ кафевият цвят за контуриране. ;) Аз го ползвам за това.