Bilka Mavrud Age Expert

Здравейте,момичета,

В днешната публикация ще ви покажа някои от продуктите от серията Bilka Mavrud ageEXPERT, които любезно ми бяха предоставени за проба от Билка. Благодаря им за проявения интерес към моя блог!
Мненията, които ще изкажа са лично мои и не са повлияни по никакъв начин от фирмата.
Продуктите, които получих са от въпросната серия Мавруд и са: мляко за лице, крем за лице и околоочен крем.





Ако трябва да съм честна тази серия не е много за моята възраст, но нали от рано трябва да се започне с грижите против стареене на кожата, а и по принцип харесвам доста кремовете на Билка. Досега съм използвала с пъпеш и краставица от серията 100% Aqua Natura и бяло грозде от серията grapeENERGY. Обожавам ароматите им и не само!
Освен това майка ми също им е голям фен и ще ползваме заедно нещата. :-)
И така...знам, че за да дам най-точно мнение за продуктите трябва да съм ги ползвала поне един месец, защото все пак това е бяла козметика и с този вид продукти нещата не стават като с магическа пръчка, но все пак ще изкажа досегашните си впечатления при ползване една седмица.

Ще започна с крема за лице-


Описанието на производителя е:
Уникална формула, в която са съчетани силата на българското грозде Мавруд и най-хитовите и модерни съставки, използвани в съвременната козметика. Клинично тестван и с доказано действие, той съдържа най-мощните антиоксиданти и активни регенериращи съставки. Ефективно стимулира обновяването на кожата отвътре като видимо намалява признаците на стареене. Абсорбира се изключително добре от кожата, предизвиква бърз лифтинг и защитава кожата от кислороден стрес.



Моето мнение:
Започвам с аромата- страхотен, ненатрапчив, на грозде, задържа се достатъчно дълго върху кожата.
Консистенцията- лека и приятна, в никакъв случай мазна! Попива много добре и хидратира идеално. За моята смесена кожа е повече от идеален, защото повечето кремове ми мазнеят в Т- зоната, но при кремовете на Билка, включително и този, нямам такъв проблем.
Кремът определено подобри тена на кожата ми и еластичността.
Сега остава след време да видим как ще се справи с бръчиците (при майка ми), а при мен целта е отлагане на появата им. :-)

Следващият продукт е околоочният крем-


Описанието на производителя е:
Подходящ за всеки тип кожа, дори и за чувствителна. Кремът съдържа най-мощните антиоксиданти и полифеноли, открити само в българското грозде МАВРУД. Те са 30 пъти по-ефективни от познатите досега и подпомагат синтеза на еластин и колаген в най-нежната кожа около очите и устните. Съдържа още масло от гроздови семки (естествен UV-протектор) и хиалуронова киселина с отличен лифтинг ефект.
Резултат: Видимо намаление на бръчките до 40%!




Моето мнение:
Същият аромат- приятен гроздов... С лека и немазна формула. Добра хидратация на околоочния контур. Усещам го много освежаващ!


И последният продукт, който получих е тоалетното мляко за лице-


Описанието на производителя е:
Нов продукт, специално създаден за нуждите на потребителите с по-зряла кожа.
Много приятен, освежаващ и изключително ефективен!
Съдържащ комбинация от най-мощни антиоксиданти и регенериращи съставки с подмладяващо въздействие. Ефективно стимулира обновяването на кожата отвътре, почиства и дълбоко подхранва епидермиса. Не се отмива и може да се използва като крем за лице.




Моето мнение:
След като си измия лицето със съответния продукт за тази цел, винаги имам навика да минавам с памучен тампон напоен с тоалетно мляко, за да съм сигурна, че кожата ми ще е добре почистена.
Млякото на Билка много добре доизчиства остатъчния грим, особено спирала и черен молив... Да, чистя с него и грима на очите си, защото не дразни, не усещам парене и лютене, както при някои други продукти, предвидени точно за тази цел. А смея да кажа, че имам доста чувствителни очи и от повечето продукти се дразнят и сълзят.
Ароматът отново е същият и е много приятен, както при всички продукти на Билка! :-)

Като заключение ще кажа, че съм много доволна от продуктите и определено бих ги ползвала повторно.

Това е засега от мен! :-)


Comments

Mesmerize said…
nice post:)