Golden Rose Haul

Здравейте, момичета,

Имам щастието да пробвам селекция на някои от новите продукти на Golden Rose и да напиша личните си впечатления от тях.
Получих безвъзмездно безплатна чантичка с различни продукти от марката ,за което много благодаря на страхотната им PR-ка! Нещата са ми предоставени за проба и ревю.
Затова в тази публикация ще се постарая да изразя своето обективно мнение. :)




Продуктите са следните:

Terracotta Stardust № 107- приятен и нежен прасковен руж,който придава лек перлен блясък върху скулите. Цветът определено ми допадна,слива се перфектно с цвета на кожата. Силно пигментиран с много добро покритие и трайност.



Golden Rose Sexy Black Mascara - най-новата и иновативна спирала с наситено черен цвят,красива и интересна опаковка,с още по-интересна четка!




Четката е много готина и изненадващо за мен се оказа супер лесна за използване.
Издължава и разделя перфектно миглите. Лесна за отстраняване,но с много добра трайност. При мен издържа цял ден,без да се рони или размаже.

Precision Liner intense black - за хора с "вързани ръце" като мен,това е перфектната очна линия. Удобна за използване, четката е стабилна и не се деформира по време на нанасянето. Линията не се размазва,има добра трайност и хубав наситен черен цвят.




Kohl Kajal Eye Pencil blackest blacк - страхотен молив! Много лесен за нанасяне,не е необходимо да натискате силно,за да получите богат черен цвят. Силно пигментиран,но с много добра трайност във водната линия на окото. Лесно се размазва,което го прави идеален за опушен грим.




Следва един прекрасен лак от най-новата колекция на марката-


Golden Rose Jolly Jewels nail lacquer № 102 - изключително красив сребърен глитър, с едри и ситни сребърни брокати, които изглеждат като малки диаманти върху ноктите. Има много добро покритие и не се налага нанасянето на основа под него. При мен покри идеално на един по-дебел пласт. Освен това е сравнително лесен за нанасяне,за разлика от някои други глитъри.


Продължавам с други два лака от колекцията Rich Color 16 и №13- радвам се, че се сдобих с още два цвята от тази серия,защото много я харесвам. Лаковете имат перфектно покритие (на един пласт), добра трайност и удобни големи четки.


И последните два продукта са два топ лака:


Gel Look Top Coat - придава хубав огледален блясък на лака и го запазва за по-дълго време.
Quick dry Top Coat- помага за по-бързото изсъхване на лака.

Това,което харесвам при тази марка е,че качеството е повече от отлично,а не струва много. Имат широка гама от продукти и голям избор от цветове, което е още един голям плюс. :)

*Не съм свързана по никакъв начин с марката и не ми е платено за тази оценка,мнението си е лично мое!Продуктите са ми предоставени от Golden Rose Bulgaria, за да изкажа личното си мнение!*

P.S. Благодаря на Golden Rose и PR-ката им за приятната изненада!

Comments